Bygglet / Kundeservice

Kundeservice

Vi hjelper deg å bli fremgangsrik med Bygglet!

Når du blir kunde hos Bygglet ser vi på det som begynnelsen på en reise vi gjør sammen. Det er derfor vi har et Customer Success-team, vår oppgave er å støtte og hjelpe deg til å få mest mulig ut av Bygglet. På denne måten vil du kunne utnytte funksjonaliteten og mulighetene maksimalt og spare både tid og penger, og vi kan fortsette å utvikle Bygglet til å bli så bra som det bare går.

Kontakt Customer Success
1. Oppstart, ikon

1. Oppstart

Vårt engasjerte Customer Success-team setter på maks én time opp Bygglet ut ifra din bedrift sine behov, og du får kostnadsfri igangkjøring og opplæring i verktøyet, enten online eller på vårt kontor.

2. Support, ikon

2. Support

Vårt supportteam gir deg raskt svar, uansett om ditt spørsmål er stort eller lite. Support via chat, e-post eller telefon inngår i alle våre pakker, helt kostnadsfritt. Du når oss (nesten) alltid innen mindre enn to minutter!

3. Oppdatering, ikon

3. Oppdatering

Len deg tilbake mens vi utvikler og forbedrer Bygglet; alle oppdateringer skjer automatisk, slik at du alltid har den siste, beste versjonen av Bygglet.

Bygglet support – 96 % fornøyde kunder

Det er viktig for oss at våre kunder er fornøyd, hele tiden. Vårt dyktige supportteam finns der for deg når du har spørsmål eller står fast. Ringer du oss får du normalt sett svar innen 2 minutter, og på e-post innen en time.

Dessuten er Bygglet sin support alltid helt kostnadsfri for deg som er kunde. Teamet jobber hver dag med målsetningen om å gjøre våre kunder glade og fornøyde, dette forklarer kanskje hvorfor vi har hele 96% fornøyde kunder.

Kontakt Support

Vi vil at Bygglet sin kundeservice skal være

Rask

Hyggelig

Enkel

Spør våre kunder

«Med Bygglet får jeg mye bedre oversikt»

Bygglet gjør det enkelt å få kontroll og alt blir registrert på riktig sted. Ikke minst får jeg samlet alt digitalt og det er lett å få oversikt.

Arrow link icon