Bygglet / Pakker og priser

Velg en pakke som gjør livet enklere

Uansett hvilken pakke du velger vil du få alle Bygglet sine grunnfunksjoner, så velg pakke etter hvor mange dere er i bedriften. Har du behov for flere administratorer kan du enkelt legge til flere lisenser. Ingen startavgift eller doble kostnader – kom i gang umiddelbart.


1

Velg pakke

2

Tilpass

3

Bestill

Bygglet Mini

For bedrifter med 1 ansatt


  • 1 bruker
  • 1 administrator
  • Alle Bygglet sine grunnfunksjoner
  • Fri oppstart og igangkjøring
  • Fri support

795 kr/mnd

Oppgitt pris gjelder ved årsfakturering. Ved månedsfakturering 895 kr/mnd

Gå videre

Bygglet Medium

For bedrifter med 2-5 ansatte


  • Opp til 5 brukere
  • 1 administrator
  • Alle Bygglet sine grunnfunksjoner
  • Fri oppstart og igangkjøring
  • Fri support

1095 kr/mnd

Oppgitt pris gjelder ved årsfakturering. Ved månedsfakturering 1195 kr/mnd

Gå videre

Bygglet Total

For bedrifter med flere enn 5 ansatte


  • Ubegrenset antall brukere
  • 1 administrator
  • Alle Bygglet sine grunnfunksjoner
  • Fri oppstart og igangkjøring
  • Fri support

1695 kr/mnd

Oppgitt pris gjelder ved årsfakturering. Ved månedsfakturering 1896 kr/mnd

Gå videre
SE ALT SOM INNGÅR
Mini Medium Total
Brukere og administratorer

Antall app-brukere

Brukere er gjengen ute i feltet som utfører jobben. De bruker Bygglet-appen for å rapportere og dokumentere blant annet tid og medgått materiell.

1

5

Ubegrenset

Antall administratorer

En administrator håndterer administrasjonen rundt prosjekt – fra å lage og sende tilbud til å planlegge hvem som skal utføre jobben, fange opp endringshåndteringer og til slutt fakturere.

1

1

1

Legg til flere administratorer

Er dere flere på kontoret som håndterer systemet blir det enklere å ha flere innlogginger/lisenser.

Mulig å koble opp til 4 stk

Mulig å koble til ubegrenset antall

Fri oppstart

Vårt engasjerte Customer Success-team setter på maks en time opp Bygglet tilpasset din bedrift, og du får kostnadsfri igangkjøring og opplæring i verktøyet, enten online eller på vårt kontor. Vi er med deg til du er klar for å kjøre selv!

Fri support

Vårt support-team gir deg raskt svar, uansett om dine spørsmål er store eller små. Support via chat, e-post eller telefon inngår og er selvfølgelig alltid kostnadsfritt. Du når oss (nesten) alltid innen mindre enn to minutter.

Funksjoner

Tilbud

Lag og send tilbud direkte til kunde digitalt – og et nytt prosjekt opprettes automatisk i Bygglet.

Les mer

Ressursplanlegging

Planlegg prosjektene dine ved hjelp av ressursplanleggeren. Medarbeiderne kan deles inn i arbeidslag og flere personer kan planlegges i prosjekter samtidig. Kalenderfunksjonen gir deg full oversikt over prosjekter, fravær og andre aktiviteter.

Les mer

Prosjektoversikt

Få svar på hvordan dine prosjekter går; du ser hva som er fakturert, opparbeidede kostnader og registrerte arbeidstimer. Dette gjør at du får full oversikt over ditt prosjektresultat og hva som gjenstår å fakturere på hvert prosjekt.

Les mer

Arbeidsordre

I Bygglet lager du enkelt detaljerte arbeidsbeskrivelser digitalt. Deretter sender du arbeidsordren til den som skal utføre arbeidet. Ingen misforståelser!

Les mer

Elektronisk personalliste

Ansatte og underleverandører kan stemple inn og ut i den elektroniske personallisten. Alt er lagret digitalt.

Elektronisk personalliste

Endringshåndtering

Du kan enkelt håndtere dine endrings- og tilleggsordre, og få raske godkjenninger. Endringene knyttes opp til riktig prosjekt og kan enkelt godkjennes digitalt av kunden.

Les mer

Vareregister

Få kontroll på priser og marginer med vareregister i Bygglet. Du forenkler faktureringen og får enkelt oversikt over marginer.

Vareregister

Dokumentasjon

Sjekklister, avviksregistrering og risikoanalyser. I Bygglet er det enkelt å lage og koble sjekklister, avviksskjemaer og risikoanalyser til rett person og prosjekt. Du slipper å håndtere løse papirer og kan samle alle skjemaer på ett sted.

Dokumentasjon

Timeregistrering

Registrer timer, dokumentasjon, ta bilder, skriv notater og registrer medgått materiell i appen.

Les mer

Leverandørfakturaer

Gå aldri glipp av innkjøp og fakturaer fra leverandører. Få hvert innkjøp og faktura automatisk inn på riktig prosjekt og linjenivå.

Les mer

Fakturering

I Bygglet er det raskt og enkelt å fakturere. Du har tilbud, leverandørfakturaer, løpende arbeidstimer, tillegg og medgått materiell samlet og klart.

Les mer

Analyse og oversikt

Forbedre dine nøkkeltall og reduser dine kostnader. Bygglet gir deg oversikt over dine prosjekter; du ser fakturaer, kostnader og timer. Med innsikt i dine nøkkeltall til enhver tid slipper du å krysse fingrene til årets slutt.

Analyse og oversikt

Transaksjonstjenester

Fakturamottak

Få alle fakturaer innlest, tolket og koblet til riktig prosjekt. Spar tid på manuell håndtering av fakturaer radikalt og bruk tiden din på viktigere ting.

Les mer

13,75 per faktura

13,75 per faktura

13,75 per faktura

EHF

EHF står for «elektronisk handelsformat», og innebærer at du kan sende og motta fakturaer fra bedrifter direkte i Bygglet.

Tilvalg – EHF

2,75 per EHF-faktura inn/ut.

2,75 per EHF-faktura inn/ut.

2,75 per EHF-faktura inn/ut.

Vi bygger sjekklistene dine

Minimumsbeløpet per oppstart er alltid 1 290,- NOK.

Les mer

1 290,- kr/time

1 290,- kr/time

1 290,- kr/time

Gå videre Gå videre Gå videre
Tilbake til toppen

{{modalContent.body}}

{{modalContent.link.title}}

Velg de tilvalg du behøver

Legg til funksjonalitet

Legg til flere administratorer

Er dere flere på kontoret som håndterer systemet blir det enklere å ha flere lisenser.

Fakturering: i

Bygglet forskuddsfaktureres alltid, velg årsfaktura for mest fordelaktig pris.

Ugyldig kode

{{bundlePick.title}}

{{bundlePick.description}}


  • {{feature.description}}
  • {{renderBilling}}
  • {{feature.description}}
  • Kampanjkod: {{discount.clearCode}} ×
  • {{discount.unit}}

{{displayPrice}}

{{displayYearlyPrice}}

{{price}} kr/mnd

Se ditt valg

Nå er du bare ett klikk unna.

Så kult at du synes Bygglet kjennes rett for din bedrift. Du er nesten ferdig, fyll inn din kontaktinformasjon, så kontakter en av våre medarbeidere deg innen kort tid for å planlegge din oppstart – så er du i gang! Du betaler ingenting før vi har kommet til en enighet.

{{bundlePick.title}}

{{bundlePick.description}}


  • {{feature.description}}
  • {{renderBilling}}
  • {{feature.description}}
  • Kampanjkod: {{discount.clearCode}}
  • {{discount.unit}}

{{displayPrice}}

{{displayYearlyPrice}}

{{price}} kr/mnd

Se ditt valg

Behøver du hjelp med å velge?

Fyll ut skjemaet så kontakter en av våre markedskonsulenter deg!

Så enkelt kommer du i gang med Bygglet

1. Oppstart og opplæring

Vi setter opp Bygglet etter dine behov, og aktiverer alle tilleggstjenestene du har valgt. Vi viser deg selvfølgelig hvordan man bruker verktøyet, enten online eller på vårt kontor. Helt gratis.

2. Support

Har du et spørsmål? Spør! Vi står klare for å svare raskt på dine spørsmål – og hjelpe deg om du står fast.

3. Oppdatering

Mens vi utvikler og forbedrer Bygglet kan du sitte stille; som kunde tar du del i alt det nye.