Bygglet / Slik fungerer Bygglet

Fra tilbud til faktura

På kontoret

Tilbud

Lag og send tilbud direkte til kunde digitalt – og et nytt prosjekt opprettes automatisk i Bygglet.

Innkjøp

I Bygglet kobles innkjøp og leverandørfakturaer automatisk til riktig prosjekt.

Prosjekt- og Ressursplanlegging

Få kontroll og oversikt på dine medarbeidere og arbeidslag med “drag and drop”-funksjonen.

Enkel fakturering

I Bygglet er det raskt og enkelt å fakturere. Faktureringsgrunnlaget finnes allerede digitalt i verktøyet.

Ute i feltet

Arbeidsordre

I Bygglet er det enkelt å lage detaljerte og digitale arbeidsordre, som kan sendes direkte til ønsket medarbeider.

Dokumentasjon

I Bygglet lager du og kobler enkelt sjekklister, risikoanalyser og avviksskjemaer.

Endringshåndtering

I Bygglet administrerer du enkelt dine endrings- og tilleggsordre i prosjekter digitalt.

Timeregistrering

I Bygglet kan alle registrere sine timer. Du kan rapportere medgått materiell, skrive notater og ta bilder.

Fra tilbud til faktura

På kontoret

Tilbud

Lag og send tilbud direkte til kunde digitalt – og et nytt prosjekt opprettes automatisk i Bygglet.

Les mer

Innkjøp

I Bygglet kobles innkjøp og leverandørfakturaer automatisk til riktig prosjekt.

Les mer

Prosjekt- og Ressursplanlegging

Få kontroll og oversikt på dine medarbeidere og arbeidslag med “drag and drop”-funksjonen.

Les mer

Enkel fakturering

I Bygglet er det raskt og enkelt å fakturere. Faktureringsgrunnlaget finnes allerede digitalt i verktøyet.

Les mer

Ute i feltet

Arbeidsordre

I Bygglet er det enkelt å lage detaljerte og digitale arbeidsordre, som kan sendes direkte til ønsket medarbeider.

Les mer

Dokumentasjon

I Bygglet lager du og kobler enkelt sjekklister, risikoanalyser og avviksskjemaer.

Les mer

Endringshåndtering

I Bygglet administrerer du enkelt dine endrings- og tilleggsordre i prosjekter digitalt.

Les mer

Timeregistrering

I Bygglet kan alle registrere sine timer. Du kan rapportere medgått materiell, skrive notater og ta bilder.

Les mer

Bygglet sine funksjoner hjelper deg gjennom hele prosjektet


Tilbud

Lag, send og følg opp dine tilbud!

I Bygglet håndterer du tilbudene dine fra start til mål. Du sender de direkte til kunden, som godkjenner digitalt – og et nytt prosjekt opprettes i Bygglet.

Tilbud

Ressursplanlegging

Rett person på rett sted til avtalt tid

I Bygglet planlegger du enkelt prosjektene dine ved hjelp av ressursplanleggeren. Medarbeiderne kan deles inn i arbeidslag og flere personer kan planlegges i prosjekter samtidig. Kalenderfunksjonen gir deg full oversikt.

Ressursplanlegging

Prosjektoversikt

Få oversikt over dine prosjekter og hva som kan faktureres

I Bygglet kan du raskt opprette dine prosjekter. Fra første dag kan du se timer, medgått materiell, hva som kan faktureres og leverandørfakturaer i hvert prosjekt.

Prosjektoversikt

Endringshåndtering

Raske godkjenninger, ikke gå glipp av noe ved fakturering

I Bygglet administrerer du enkelt dine endrings- og tilleggsordre. Endringene knyttes opp til riktig prosjekt og kan enkelt godkjennes digitalt av kunden.

Endringshåndtering

Elektronisk personalliste

La alle sjekke inn digitalt med elektronisk personalliste

I Bygglet kan dine ansatte og underleverandører stemple inn og ut i den elektroniske personallisten. Alt er lagret digitalt.

Elektronisk personalliste

Arbeidsordre

Lag og fordel detaljerte arbeidsbeskrivelser i Bygglet

I Bygglet lager du enkelt detaljerte arbeidsbeskrivelser digitalt. Deretter sender du arbeidsordren til den som skal utføre arbeidet. Ingen misforståelser!

Arbeidsordre

Vareregister

Få kontroll på priser og marginer med vareregister

Opprett vareregister i Bygglet – forenkle faktureringen og få oversikt over marginer.

Vareregister

Dokumentasjon

Sjekklister, avviksregistrering og risikoanalyser

I Bygglet lager du og kobler enkelt sjekklister, avviksskjemaer og risikoanalyser til rett person og prosjekt. Du slipper å håndtere løse papirer og kan samle alle skjemaer på ett sted.

Dokumentasjon

Vi bygger sjekklistene dine

Strekker ikke tiden til? Vi hjelper deg!

Vi hjelper deg med dine maler – eller gjør dem prosjektspesifikke ut ifra hva du ønsker. Du kobler enkelt de digitale dokumentene direkte til riktig person som skal utføre jobben.

Tilvalg – Vi bygger sjekklistene dine

EHF

Send og motta fakturaer fra bedrifter direkte i Bygglet

EHF står for «elektronisk handelsformat», og innebærer at du kan sende og motta fakturaer fra bedrifter direkte i Bygglet.

Tilvalg – EHF

Leverandørfakturaer

Gå aldri glipp av innkjøp og fakturaer fra leverandører

Få hvert innkjøp og innkommende leverandørfaktura automatisk inn på riktig prosjekt og linjenivå.

Leverandørfakturaer

Timeregistrering

Registrer timer, dokumentasjon og medgått materiell i appen

I Bygglet kan alle registrere sine timer. Du kan rapportere medgått materiell, skrive notater og ta bilder.

Timeregistrering

Fakturamottak

Få alle fakturaer innlest, tolket og koblet til riktig prosjekt

I Bygglet kan du automatisk få alle fakturaer innlest, tolket og deretter koblet til riktig prosjekt i Bygglet. Spar tid på manuell håndtering av fakturaer radikalt og bruk tiden din på viktigere ting.

Tilvalg – Fakturamottak

Fakturering

Alltid full kontroll på hva du skal fakturere din kunde

I Bygglet er det raskt og enkelt å fakturere. Du har tilbud, leverandørfakturaer, løpende arbeidstimer, tillegg og medgått materiell samlet og klart.

Fakturering

Analyse og oversikt

Forbedre dine nøkkeltall og reduser dine kostnader

Bygglet gir deg oversikt over dine prosjekter; du ser fakturaer, kostnader og timer. Med innsikt i dine nøkkeltall til enhver tid slipper du å krysse fingrene til årets slutt.

Analyse og oversikt

Spør våre kunder

«Med Bygglet får jeg mye bedre oversikt»

Bygglet gjør det enkelt å få kontroll og alt blir registrert på riktig sted. Ikke minst får jeg samlet alt digitalt og det er lett å få oversikt.

Arrow link icon